poniedziałek, 18 lipca 2016

Wymianki


Prywatne wymianki

Kolejne prywatne wymianki  za mną :)
 Jak już kiedyś pisałam, na Facebooku zapisałam się do grupy wymiankowej, 
dzięki czemu miałam kolejny raz przyjemność powymieniać się rękodziełem :)

Pierwsza wyminka z Pauliną
Paulina tworzy piękną sutaszową biżuterię , ja poprosiłam o kolczyki, wisior oraz makramową bransoletkę :)


A  Paulina poprosiła o mysie na szydełku i dwa Decoupagowe pudełeczka 



Kolejna  udana wymianka z Kasią :)
[Naszą wcześniejszą wymiankę możecie podziwiać Tu!
Kasi tak spodobała się szydełkowa zabaweczka ,że poprosiła o więcej :)]

Ja Kasię poprosiłam o śpiworek dla Synusia :) a w gratisie dostałam jeszcze króliczka do kompletu


A Kasia bardzo chciała króliczka i smoka ,w gratisie poleciała jeszcze ośmiorniczka :)



I na koniec wymianka z Marzeną :)
Marzena tworzy piękne Tidle, filcowe torby i inne szyjątka.
Od Marzeny dostałam filcową torbę i plecaczek , Tildę oraz sowę poduszkę :)


A ja wysłałam duży gwiazdkowy kocyk , podusie i Peppkę :)



Dziewczyną , bardzo dziękuję!
A jeśli ktoś chętny to zapraszam  na wymiankę :)













2 komentarze:

  1. Ale super wymianki! Same cuda tu widzę.
    A ja też mam taką Mysię:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak dziewczyny piękne rzeczy tworzą ;)
      Gosiu te myszki rozmnożyły się w tępię ekspresowym ;) i potuptały do różnych domków ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger