czwartek, 25 lutego 2016

Moje wymianki 2016

Uwielbiam wymianki !
 Dopiero luty a ja już wzięłam udział w 6 wyminkach ,a do kolejnych 3 jestem zapisana :)

Pierwszą tegoroczną wymianką była  wymianka karteczkowa w Misiowym zakątku
a tematem na styczeń był 'Dzień ptasiego mleczka'
Ja dostałam taka śliczną karteczkę

A to karteczka którą ja przygotowałam

Wymianka zakładek do książek w Misiowy zakątek ,temat Romanse.

Moja zakładka

Wymianka karteczkowa w Misiowy zakątek ,luty 'Dzień spoglądania w niebo'

Moja karteczka 

Wymianka igielnikowa w 'Pasje Nitka Pisane'

Taki oto piękny igielnik dostałam od organizatorki :)


A to mój igielnik 

Prywatna wymianka z Paulina, takie niesamowite ręcznie malowane rzeczy dostałam  i do tego garść przydasi :)









Moja paczuszka


Moja paczuszka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger