wtorek, 12 stycznia 2016

DIY #1

DIY
[Do It Yourself]
czyli 
Zrób to Sam

Dla urozmaicenia czasu i bloga postanowiłam zorganizować cykl postów  pod tytułem Zrób to Sam .
Minimum raz w miesiącu [jak mi się uda, będą częściej] pojawi się post w którym znajdziecie pomysł na domowe DIY ,moje wykonacie, instrukcje jak wykonać to samemu oraz kilka internetowych inspiracji.Tak więc startujemy z pierwszym DIY .


WAZON


Zaczynamy od czegoś bardzo prostego ,czyli wazonika.
Jeżeli mamy jakieś stare słoiczki lub nieużywane szklanki to tak naprawdę już mamy wazon, wystarczy kilka starych koronek i sznurek ,aby dać im nowe życie.











Potrzebne materiały:
Słoiczek lub szklanka 
wstążki,koronki, sznurek
Klej
Nożyczki

 Słoiczki myjemy płynem do mycia naczyń, zrywamy etykietę i staramy się jak najdokładniej usunąć klej po naklejce. Szklankę wystarczy tylko umyć i wypolerować.
Jeżeli chodzi o słoiczki na początek warto zakryć mało atrakcyjną górną część słoika. Ja zakryłam ją sznurkiem.Ze szklanka sprawa jest dużo prostsza , niczego nie trzeba maskować , wystarczy ponieść się fantazji i ozdobić ją według własnego uznania.
Moja szklanka została owinięta koronką , sznurkami i na koniec doczepiłam szydełkowy kwiat.
W taki oto sposób stare nieużywane słoiczki stały się pięknymi wazonikami :)






Inspiracje







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger