czwartek, 20 sierpnia 2015

Moje wymianki i nie tylko #2

Opublikowałam jakiś czas temu post na  którym  pokazywałam moje wszystkie wymianki i rękodzielnicze zdobycze było to o TU! Nazbierało się tego sporo ,dlatego postanowiłam stworzyć część drugą.

Zacznę od ostatniej wymianki czyli Zabawy z cytatem w tle u Hubki.
Moją wymiankową parą była Majalena ,a oto co dla mnie przygotowała 
Piękną karteczkę, rowerowe kolczyki ,uroczego misia i garść przydasi.



Zdjęcia zapożyczyłam z blogu Majaleny 

A ja przygotowałam taką paczuszkę.




Wymianka wakacyjna morze czy góry u Akrimdolls

Morze
Taką paczuszkę dostałam od Anetty , piękny dekupażowy komplecik :)



Dostałam jeszcze sporo dekupażowych przydasi ,ale nie załapał się na zdjęcię ,bo już się dorwałam i zaczęłam tworzyć :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Magic is everywhere , Blogger